Zasady organizacji wydarzeń na Wydziale Prawa UwB

Zgłoszenia wydarzenia należy dokonać u Pani Mileny Sokołowskiej-Walewskiej:

  1. złożyć wypełnione i podpisane zgłoszenie imprezy (plik "Zgłoszenie konferencji naukowej organizowanej na UwB"),
  2. po zorganizowanym wydarzeniu w ciągu tygodnia złożyć formularz rozliczenia budżetu konferencji organizowanej na UwB (plik "Rozliczenie budżetu konferencji organizowanej na UwB").

Do rozliczenia powinny zostać dołączone faktury VAT związane z poniesionymi wydatkami. Na fakturach jako nabywca musi być wpisany Uniwersytet w Białymstoku:

Uniwersytet w Białymstoku
ul. Świerkowa 20B
15-328 Białystok

NIP: 542-23-83-747

Zarządzenie 7 Rektora Uniwersytetu w Białymstoku z dnia 24 lutego 2015 r. w sprawie zasad organizacji i rozliczania konferencji naukowych i edukacyjnych w Uniwersytecie w Białymstoku.


Chęć wykorzystania godła Uniwersytetu wymaga pisemnej zgody Rektora, Zarządzenie nr 68 Rektora Uniwersytetu w Białymstoku z dnia 6 lipca 2021 r.: https://bip.uwb.edu.pl/uwb/akty-prawne-uwb/2021/zarzadzenia-rektora/16297,Zarzadzenie-nr-68-Rektora-Uniwersytetu-w-Bialymstoku-z-dnia-6-lipca-2021-r-w-spr.html


Zasady publikowania informacji na stronie internetowej i portalach społecznościowych przez pracowników Wydziału Prawa UwB

Zamieszczając informację na stronie internetowej Wydziału Prawa lub portalu społecznościowym pracownik powinien:

- wypełnić formularz publikacji informacji (plik "Formularz publikacji informacji na stronie internetowej Wydziału Prawa UwB") i przesłać go do działu promocji (nie później niż na 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia wydarzenia, spotkania itp.);

- po zorganizowanym wydarzeniu w ciągu tygodnia od jego zakończenia przesłać do działu promocji relację (plik "Formularz publikacji informacji na stronie internetowej Wydziału Prawa UwB");

- formularz publikacji na stronę i media społecznościowe musi zawierać adres mailowy do kontaktu w domenie uwb.edu.pl;

- formularz publikacji na stronę i media społecznościowe musi zawierać teksty alternatywne do zdjęć i załączonych plików graficznych;

- w przypadku dołączenia do formularza publikacji innych plików, np. harmonogramu, biogramów ipt. należy dołączyć go w formie dostępnej cyfrowo (m.in. plik edytowalny lub format .pdf), nie może to być skan dokumentu lub obraz graficzny;

- wymiary grafiki głównej/plakatu dołączonego do formularza: 1200 x 500 px,

- chęć wydruku wszelkich dokumentów należy zgłosić wcześniej drogą mailową na adres: promocja.wydzialu.prawa@uwb.edu.pl (co najmniej 3 dni przed chęcią odbioru materiałów), informacje o druku powinny być kompletne, tzn. proszę podać ilość i format wydruku.

Dział promocji Wydziału Prawa UwB Magda Zaręba (promocja.wydzialu.prawa@uwb.edu.pl).

Do kontaktu należy używać jedynie oficjalnego konta uniwersyteckiego.


Formularz publikacji może zawierać jedynie adresy mailowe @uwb.edu.pl. Adresy prywatne lub z innej domeny nie będą akceptowane co oznacza, że formularz publikacji nie będzie akceptowany.


Kwestie organizacyjne:

- rezerwacja sali odbywa się u mgr Anny Dubrownik (a.dubrownik@uwb.edu.pl) lub mgr Anny Cechy (a.cecha@uwb.edu.pl);

- aktualizacji struktury i informacji o Katerze lub Kole Naukowym na stronie internetowej należy dokonywać w pracowni komputerowej, akceptowany jest jedynie kontakt mailowy (należy używać jedynie oficjalnego konta uniwersyteckiego);

- zapotrzebowanie na materiały biurowe oraz stoisko do rejestracji uczestników konferencji należy zgłaszać do Administratora Budynku - Pani Anity Kozłowskiej: a.kozlowska@uwb.edu.pl (nie później niż na 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia wydarzenia, spotkania itp.); zapotrzebowanie należy zgłaszać poprzez kontakt mailowy;

- zapotrzebowanie na materiały promocyjne/konferencyjne należy zgłaszać do Promocji Wydziału Prawa UwB: Magda Zaręba promocja.wydzialu.prawa@uwb.edu.pl, co najmniej na 10 dni przed wydarzeniem;

- ewentualną prośbę o przygotowanie małego poczęstunku (kawa, herbata, ciastka, woda), można kierować do Administratora Budynku - Pani Anity Kozłowskiej: a.kozlowska@uwb.edu.pl (nie później niż na 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia wydarzenia, spotkania itp.) – akceptowany jest jedynie kontakt mailowy;

- ewentualną prośbę o wykonie zdjęć można kierować do pracowni komputerowej – Pan Bartłomiej Gawron b.gawron@uwb.edu.pl (nie później niż na 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia wydarzenia, spotkania itp.) – akceptowany jest jedynie kontakt mailowy (należy używać jedynie oficjalnego konta uniwersyteckiego);

- pracownia komputerowa oraz promocja Wydziału Prawa UwB nie odpowiadają za edycję plików tekstowych przygotowanych przez organizatora, nie tworzą również kreacji graficznych i formularzy rejestracji na wydarzenia organizatora.


Pakiet informacji oraz materiałów do publikacji lub druku należy przekazywać jak w punktach powyżej.

Pliki do pobrania
©2022 Wszystkie prawa zastrzeżone.

W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych. Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.